Analiza danych – dane z wielu poziomów

Wielość informacji, jakie można pozyskać do analizy danych wystarczą, aby sporządzić rzetelne prognozy i formułować wnioski na temat działań klientów, sprzedaży, czy też kondycji branżowej. Czy wiesz, jak najlepiej wydobyć dane na temat wymienionych obszarów działania przedsiębiorstwa?... czytaj reszte

Poznać klientów... czytaj reszte

Wiele razy zdarzyła Ci się sytuacja, że jako specjalista byłeś wzywany do domu pacjenta, jednak sytuacja nie wymagała Twojego przyjazdu? Pacjenci nie mogą się dostać do Ciebie, jednak pilnie potrzebują skonsultować swój stan zdrowia? Idealnym rozwiązaniem w tego rodzaju sytuacjach są konsultacje lekarskie online.
 
Coraz częściej spotykane... czytaj reszte

Profesjonalne narzędzie badawcze... czytaj reszte

Sposoby w jaki prowadzimy badania rynku się zmienia.... czytaj reszte

Jak rozumieć kompetencje?... czytaj reszte

Statystyki medyczne biją na alarm w odniesieniu do stanu zdrowia Polaków. Choroby cywilizacyjne, zaburzenia psychologiczne, psychiatryczne i społeczne dzieci i młodzieży napawają obawą, że wyrasta pokolenie ludzi niezdolnych do prawidłowego funkcjonowania w dorosłym wieku. Warto obserwować te trendy za pomocą prowadzonych statystyk medycznych i w odpowiednim czasie wdrożyć działania na rzecz poprawy sytuacji.
 ... czytaj reszte

Badanie online stanowi nowoczesny i szybki sposób gromadzenia i analizy informacji. Korzystając z ankiety online, możesz lepiej zrozumieć, jaki jest tok myślenia Twoich klientów, co kieruje nimi podczas podejmowania decyzji, co im się podoba, a co nie. W ten sposób możesz dowiedzieć się jakich produktów czy usług szukają Twoi klienci i czy oferujesz im możliwość ich spełnienia. Nie powielaj błędu konkurencji – nie myśl, że wiesz co myślą Twoi klienci. Skorzystaj z  możliwości jakie daje przeprowadzenie sondażu online.... czytaj reszte

Każdy produkt lub usługa jest tworzona z myślą o swoim potencjalnym kliencie. Tworząc produkt kierujemy się potrzebami wykazywanymi przez naszych odbiorców oraz poszukiwanymi przez nich rozwiązaniami, wciąż dążąc do ich zaspokojenia.... czytaj reszte

W perspektywie przeprowadzanych badań satysfakcji klienta zwraca się uwagę, iż poziom zadowolenia zmienia się wraz z nabywaniem nowych doświadczeń oraz wiedzy klientów na dany temat. Dzięki zrozumieniu czym jest satysfakcji i co się na nią składa możliwym jest podejmowanie działań wzmacniających zadowolenia, a także wspierające pozyskiwanie lojalnych odbiorców.... czytaj reszte