Prawidłowe przeprowadzanie badań fokusowych, to zajęcie wymagające odpowiedniej wiedzy, oraz umiejętności, a przede wszystkim do specjalnej sali, tzw. fokusowni, w której możliwe będzie przeprowadzenie badania. Chodzi tutaj o odpowiednio przygotowana salę, wyposażoną w lustro weneckie, przez które będzie można podglądać przebieg badania, bądź też rejestrować je na taśmach wideo, a nawet w niektórych przypadkach, transmitować poprzez sieć internetową.

Badanie to polega na dobraniu odpowiedniej grupy osób i prowadzeniu z nimi moderowanej dyskusji, według ustalonego wcześniej scenariusza, który powinien z góry określać cele przeprowadzania badania, oraz zapewnić że wszystkie jego elementy, włącznie z zadawanymi badanym osobom pytaniami, będą idealnie wręcz dopasowane, do potrzeb uzyskania poprawnych odpowiedzi na stawiane pytania.

Generalnie rzecz ujmując badania fokusowe, to oferta głównie skierowana do przedsiębiorców, którzy za pomocą tego wysoce specjalizowanego procesu, mogą poznać opinię klientów na temat danego produktu, czy też ich reakcję na przykład na wspomnienie danej nazwy marki czy też jakiegoś produktu. Pozwala to na skuteczniejsze opracowywanie metod budowania świadomości istnienia marki wśród klientów, i monitorowanie efektywności tego działania, a co za tym idzie, możemy śmiało powiedzieć, że badania fokusowe, to bardzo dobre rozwiązania przede wszystkim dla biznesu.

Firma KTI Consulting, dysponuje profesjonalną fokusownią, w której możliwe jest przeprowadzanie tego typu badań. Nasza Sala fokusowa jest jedną z najnowocześniejszych w całym regionie, przez co też badania fokusowe przeprowadzane przez nas, należą do najbardziej efektywnych badań na rynku. Dzięki temu można się też przekonać jak bardzo ważna jest opinia publiczna dla potrzeb biznesowych. Po prostu za pośrednictwem badań fokusowych, można zyskać wiedzę na temat wielu różnych sposobów pojmowania przedsiębiorstwa oraz naszej marki przez wszystkich potencjalnych klientów.

Muszisz się zalogować żeby zostawić komentarz.