Oferujemy przeprowadzanie wszelkiego typu analizy statystyczne, w tym przede wszystkim analizy dla sektora finansowa, analizy marketingu i sprzedaży (prognozowanie sprzedaży, modele Churn, segmentacja), czy też analizy niezbędne do modeli zarządzania ryzykiem. Generalnie rzecz ujmując, nasza oferta w tym zakresie jest skierowana przede wszystkim do dużych przedsiębiorstw i korporacji, które nastawione są tutaj na masowego odbiorcę swoich usług i produktów, przez co tradycyjne metody badania zachowania klientów nie sprawdzają się, zaś zastosowanie statystyki jest jak najbardziej na miejscu.

Przeprowadzamy konkretne, oparte na rzetelnie zbieranych informacjach analizy statystyczne, dotyczące na przykład grupy klientów zagrożonych odejściem, wytypowanych dla przykładu z całej bazy klientów, w odniesieniu do cech wspólnych z wszystkimi klientami, którzy już odeszli. Mamy tutaj na myśli przede wszystkim podobne wykształcenie, zarobki, miejsce zamieszkania, co może nam w jakiś sposób zasugerować iż obecna oferta nie jest dla tych osób idealnym rozwiązaniem wobec czego, konieczne będzie tutaj jej modyfikowanie, aby każdy klient dostał dokładnie to, czego potrzebuje.

Tworzymy profesjonalne bazy danych w oparciu o zbierane przez nasz zespół informacje, dzięki czemu, zawsze pod ręką mamy niezbędne informacje do przeprowadzania wszelkiego rodzaju analiz danych, na podstawie których nasi klienci mogą następnie podejmować skuteczne decyzje biznesowe, co przecież jest niezmiernie istotnym elementem prowadzenia przedsiębiorstw we współczesnym biznesie. Zapraszamy serdecznie do współpracy wszystkich tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie dobre i rzetelnie zbierane informacje, bowiem zdają sobie sprawę z tego, jak wielką role odgrywają one w codziennej pracy związanej z prowadzeniem przedsiębiorstwa na dużą skalę.

Muszisz się zalogować żeby zostawić komentarz.