Znalezienie odpowiedniego specjalisty jest nierzadko działaniem wymagającym dużo czasu. Metodą na szybsze poszukiwania specjalistów jest założenie e-Konta pacjenta w sieci, który poza dostępem do obszernej bazy specjalistów daje pacjentom obszerne możliwości działań dotyczące kontroli swojego zdrowia.

 

Zdrowie w rękach pacjenta

Lekarz online to wysokiej jakości rozwiązanie dla pacjentów, którzy przyzwyczaili się do nowoczesnych rozwiązań internetowych. Dane, które mogą otrzymać za pomocą e-Konta dostępnego na platformie dla lekarzy i pacjentów MedPortal znacznie zwiększą Twój poziom zadowolenia z usług medycznych.

 

Wizyta z lekarzem online

Lekarze różnych specjalizacji czekają, aby móc skonsultować Ciebie i Twoich bliskich poprzez system internetowy. Portal dla pacjentów charakteryzujący się:

  • wygodną rejestracją,
  • błyskawiczną realizacją wizyt,
  • komfortowym systemem opłat (już od 49zł),
  • możliwością otrzymania e-Recepty i e-Zwolnienia przez Internet,
  • obecnością wielu lekarzy dostępnych nawet w ciągu kilkunastu minut,
  • dostępnością kilku kanałów do konsultacji z lekarzami;

umożliwia bezpośredni kontakt z lekarzem w celu podstawowej, wstępnej diagnostyki wielu infekcji i problemów zdrowotnych. Konsultacje online mogą kierować pacjenta na dalsze badania stacjonarne, jeśli okaże się że problem zdrowotny, z którym zgłosił się pacjent tego wymaga.

 

Szybka rejestracja do specjalisty online

Na wizytę do specjalisty online nie musisz czekać w kolejce, ani nawet wychodzić z domu. Narzędzia internetowe pozwalają na szybką rejestrację do wybranego specjalisty, a następnie wybór terminu (daty oraz godziny).

Z lekarzem skonsultujesz się poprzez:

  • telerozmowę,
  • czat internetowy,
  • rozmowę wideo.

 

Dostęp do obszernej dokumentacji medycznej

Wszystkie informacje dostępne na temat Twojego stanu zdrowia, może udostępnić Ci Twój lekarz online. Wszelkie informacje dotyczące recept wystawionych przez specjalistów, wyników badań diagnostycznych, wystawionych skierowań, a nawet przebytych chorób nie będą już dla Ciebie tajemnicą.

Konto na MedPortalu umożliwia przesyłanie informacji od lekarzy do pacjentów drogą Internetową. Ponadto specjaliści będą mogli przesyłać do Ciebie zalecenia w zakresie profilaktyki, czy też diety w trakcie lekoterapii i rekonwalescencji. Możesz być z lekarzem w stałym kontakcie bez konieczności wyjścia z domu.

Wypróbuj konsultacje online kiedy tylko potrzebujesz pilnej porady lekarskiej.

Nowoczesny gabinet stomatologiczny, to taki w którym nie tylko pacjent czuje się komfortowo w trakcie wykonywania zabiegów, które w powszechnej opinii nie należą do najprzyjemniejszych, ale także jest to miejsce w którym specjalista pracuje w wygodnych dla siebie warunkach oraz na nowoczesnym sprzęcie.

Sprzęt i oprogramowanie do wypełniania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej

Odpowiedni sprzęt dla stomatologa to przede wszystkim narzędzia, dzięki którym specjalista może sprawnie i bezpiecznie przeprowadzać zabiegi dentystyczne. Poza narzędziami do wykonywania zabiegów potrzebne są jeszcze specjalistom narzędzia informatyczne, które posłużą do realizacji zadań administracyjnych. Jak to zrobić, żeby administrowanie wizytami stomatologicznymi w kilku gabinetach, płatnościami oraz dokumentacją medyczną pacjentów było łatwe i pozwalało zaoszczędzić dodatkowy czas? Odpowiednim pomysłem jest program dla dentysty z wielodostępem.

Dentysta XXI obsługujący Elektroniczną Dokumentację Medyczną

Jedną z najdogodniejszych form pracy jest Medfile® EDM – program dla dentysty, dzięki któremu specjaliści mogą przechowywać kartoteki pacjentów w wersji webowej, bez konieczności generowania miejsca na serwerze w placówce lub szafki na dokumentację papierową. Dobrze zaprojektowany program dla dentysty posiada moduł karty wizyty stomatologicznej, w którym specjalista:

  • może opisać dolegliwości pacjenta,
  • przedstawić stan jamy ustnej (błony śluzowej, przyzębia oraz dodać informacje uzupełniające),
  • przeprowadzić instruktaż w zakresie higieny jamy ustnej dla pacjenta przy pomocy diagramu dentystycznego, przedstawiającego pełne uzębienie, przeprowadzić opis: ząb niewyrżnięty, brak zęba, próchnica, korzeń lub ząb do usunięcia, próchnica (językowa, policzkowa, dystalnie, mezjalnie, żująca), wypełnienie, korona, osad nazębny lub kamień, implant, korzeń, belka.

Poza szczegółowym opisem dolegliwości program dla dentysty na miarę XXI w. pozwala na szybkie i sprawne wypisanie: e-Recepty (wprowadzone przez NFZ od 08.01.2020 r.) i e-Zwolnienia (obowiązkowo od 01.12.2018 r.). W trakcie wypisywania e-Recepty specjalista otrzymuje podpowiedzi nazw leków z ogólnopolskiej bazy oraz kody ICD-10.

Aplikacja kieszonkowa

Synchronizacja dwóch rodzajów aplikacji webowej i mobilnej (która działa na systemach iOS oraz Android w telefonach typu smartphon) umożliwia:

  • zapisywanie pacjenta na wizytę z poziomu telefonu,
  • dodawanie nowych pacjentów do ogólnej kartoteki,
  • modyfikację podstawowych danych pacjentów,
  • stałą kontrolę nad liczbą wizyt w określonym czasie.

Dzięki aplikacji mobilnej będącej jednym z darmowych rozwiązań, jakie oferuje program dla dentysty Medfile® EDM, w nagłych przypadkach można szybko zapisać pacjenta na wizytę bez konieczności zaangażowania rejestratorki czy pielęgniarki pracującej w gabinecie (np. w nocy czy w weekend). Nawigowanie w aplikacji wykorzystuje intuicyjnie rozpoznawane wzorce rozwiązań, dzięki czemu korzysta się z niej z łatwością. Minimalistyczne rozwiązanie kolorystyczne jest eleganckie i daje pełen komfort współpracy z urządzeniem. Istotne elementy wyróżniono w barwny sposób, dzięki czemu najważniejsze funkcje odnajdujemy bez trudu.

Gdziekolwiek pracujesz, skorzystaj z Medfile® EDM

Oprogramowanie pozwala na tworzenie, edytowanie i przechowywanie na szyfrowanym serwerze kartotek pacjentów, daje także możliwość synchronizacji pracy w kilku gabinetach w module konta dla specjalisty. Dzięki Medfile® zaprojektujesz swój kalendarz wizyt, którego zapełnieniem będziesz mógł sterować z poziomu telefonu, gdziekolwiek się znajdziesz.

Świetne rozwiązania i promocja w sieci

W webowej wersji oprogramowania, stomatolog otrzymuje zupełnie darmową stronę internetową. Dzięki niej pacjenci będą mogli zapisać się na wizytę, zgodnie z wyznaczonym grafikiem, uwzględniającym czas pracy, dojazd i plany urlopowe. Ponad połowa pacjentów biorących udział w szeroko zakrojonych badaniach społecznych chciałaby mieć możliwość zapisywania się na wizyty za pośrednictwem komputera albo urządzenia mobilnego, a aż 70% badanych ucieszyłoby się z możliwości otrzymania SMS-owego przypomnienia o wizycie.

Dzięki wykorzystaniu Medfile® EDM w codziennej pracy – to możliwe. Szczególnie przydatne okazują się takie SMSy w przypadku stałego pacjenta, którego widujemy cyklicznie. Zdarza się, że taka osoba zapomni o wizycie, zwłaszcza, jeżeli dla obopólnej wygody ustawimy powtarzalność spotkań na dłuższy czas. System Medfile® poinformuje pacjenta o nadchodzącym terminie wizyty, niwelując ryzyko wystąpienia tzw. „okienka” w harmonogramie wizyt.
Skorzystaj z wielu rozwiązań dla Twojego gabinetu, jakie proponują pomysłodawcy Medfile®.

Zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta pod numerem: +48 530 610 330.

Przydatność Elektronicznej Dokumentacji Medycznej

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w gabinetach lekarskich była potrzebnym rozwiązaniem w polskiej medycynie od dłuższego czasu. Pacjenci, jak i pracownicy służb medycznych, wybierają coraz bardziej postępowe rozwiązania, dzięki którym można zdecydowanie szybciej i bardziej intuicyjnie wypełniać dokumentację medyczną oraz prowadzić kartotekę pacjentów, bez konieczności gromadzenia wrażliwej dokumentacji w postaci materialnej.

Udogodnienia związane z Elektroniczną Dokumentacja Medyczną

Szybsza i bardziej efektywna praca gabinetu lekarskiego jest możliwa dzięki nowoczesnym rozwiązaniom wprowadzonym za pomocą rozwojowego oprogramowania. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w codziennym prowadzeniu kartoteki pacjentów, pozwala na intuicyjność i możliwość szybkiej rejestracji pacjenta na wizytę. Dzięki systemowi Medfile® EDM można w kilku minut zarejestrować chorego i natychmiastowo rozpocząć wizytę, przechodząc do kartoteki z poziomu kalendarza. Wystarczy kilka kliknięć myszką.

Dodatkowe udogodnienia, czyli:

  • raporty oprogramowania z ilości prowadzonych wizyt w określonym zakresie czasowym,
  • możliwość wysyłki SMS do pacjentów z przypomnieniem o zbliżającej się wizycie,
  • samodzielna rejestracja online pacjentów na wizyty do placówki,
  • magazyn online leków i produktów medycznych używanych gabinecie lub placówce,
  • możliwość stworzenia własnej karty wizyty lekarskiej wraz ze wstawieniem potrzebnych tabel, skal czy też grafik;

wspomagają pracę lekarzy i specjalistów na rozbudowanym poziomie. Pracownicy służby zdrowia wymagający dopasowanego oprogramowania, dostosują funkcje systemu Medfile® EDM do swojej codziennej pracy. Program jest elastyczny i rozwojowy. Wprowadzane są nowe funkcje, które wcześniej konsultowane były z pracownikami służby zdrowia.

Przydatność Elektronicznej Dokumentacji Medycznej

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w gabinetach lekarskich była potrzebnym rozwiązaniem w polskiej medycynie od dłuższego czasu. Pacjenci, jak i pracownicy służb medycznych, wybierają coraz bardziej postępowe rozwiązania, dzięki którym można zdecydowanie szybciej i bardziej intuicyjnie wypełniać dokumentację medyczną oraz prowadzić kartotekę pacjentów, bez konieczności gromadzenia wrażliwej dokumentacji w postaci materialnej.

Udogodnienia związane z Elektroniczną Dokumentacja Medyczną

Szybsza i bardziej efektywna praca gabinetu lekarskiego jest możliwa dzięki nowoczesnym rozwiązaniom wprowadzonym za pomocą rozwojowego oprogramowania. Elektroniczna Dokumentacja Medyczna w codziennym prowadzeniu kartoteki pacjentów, pozwala na intuicyjność i możliwość szybkiej rejestracji pacjenta na wizytę. Dzięki systemowi Medfile® EDM można w kilku minut zarejestrować chorego i natychmiastowo rozpocząć wizytę, przechodząc do kartoteki z poziomu kalendarza. Wystarczy kilka kliknięć myszką.
Dodatkowe udogodnienia, czyli:
• raporty oprogramowania z ilości prowadzonych wizyt w określonym zakresie czasowym,
• możliwość wysyłki SMS do pacjentów z przypomnieniem o zbliżającej się wizycie,
• samodzielna rejestracja online pacjentów na wizyty do placówki,
• magazyn online leków i produktów medycznych używanych gabinecie lub placówce,
• możliwość stworzenia własnej karty wizyty lekarskiej wraz ze wstawieniem potrzebnych tabel, skal czy też grafik;
wspomagają pracę lekarzy i specjalistów na rozbudowanym poziomie. Pracownicy służby zdrowia wymagający dopasowanego oprogramowania, dostosują funkcje systemu Medfile® EDM do swojej codziennej pracy. Program jest elastyczny i rozwojowy. Wprowadzane są nowe funkcje, które wcześniej konsultowane były z pracownikami służby zdrowia.

Obsługa e-Recept

Obsługiwanie e-Recept w trakcie codziennej pracy lekarza jest jedną z podstaw jego działań. Dokument w formie elektronicznej będzie wystawiany obowiązkowo od 8 stycznia 2020 r. Do tego czasu specjaliści mają możliwość przygotowania się do nowych wymagań, jakie nakłada Elektroniczna Dokumentacja Medyczna.
Szybkie wystawianie e-Recept umożliwia ograniczanie czasu związanego z wypełnieniem dokumentacji medycznej pacjenta. Ze względu na zautomatyzowany proces uzupełniania danych chorego, jak również podpowiedzi nazw leków oraz kodów ICD 9/10 można szybko i wygodnie wystawić e-Receptę, a nawet powielić poprzednią, jeśli pacjent przyjmuje konkretny lek na stałe.
Jednym z celów wprowadzenia e-Recepty jest skonstruowanie rejestrów medycznych o szerokim zakresie, obejmujących zarówno:
• monitoring terapii,
• bezpieczne wydawanie leków bez pomyłek w aptece,
• e-Recepty wystawiane przez osoby uprawnione.

Testy oprogramowania

Warto przetestować oprogramowanie Medfile® EDM w swoim gabinecie, aby sprawdzić czy jego funkcje posłużą w codziennej praktyce lekarskiej. Postęp w medycynie wymaga od specjalistów dostosowania się do zmian systemowych. Program Medfile® pomaga przejść proces cyfryzacji i opanować najistotniejsze jego funkcje, jak wystawianie e-Zwolnień czy też e-Recept, a także wprawnie radzić sobie z bardziej rozbudowanymi zadaniami usprawniającymi pracę placówki medycznej.

 

Sprawdź możliwości Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. Przystosuj swój gabinet do wymagań e-Recept!

Analiza danych – dane z wielu poziomów

Wielość informacji, jakie można pozyskać do analizy danych wystarczą, aby sporządzić rzetelne prognozy i formułować wnioski na temat działań klientów, sprzedaży, czy też kondycji branżowej. Czy wiesz, jak najlepiej wydobyć dane na temat wymienionych obszarów działania przedsiębiorstwa?

 

Skuteczna metoda – system informatyczny

Wydobycie informacji wystarczających do poprawy wyników sprzedażowych firmy czy też lepszej weryfikacji klientów i pozyskania nowych odbiorców produktów i usług wymaga skutecznych metod analizy danych. Ta jest oparta o naukowe metody – statystyczne i matematyczne przedstawiane dziś za pomocą informatycznych systemów. Sama analiza to nie wszystko. Profesjonalna agencja badawcza, wykonująca tego typu usługi musi w pierwszej kolejności pozyskać odpowiednie dane – kluczowe z perspektywy osiągnięcia celu wyznaczonego przez przedsiębiorcę, a następnie dobrać odpowiedni typ modelowania statystycznego lub analiz.

W branżach takich jak:

  • medycyna,
  • farmacja,
  • sprzedaż,
  • marketing,
  • finanse i kredyty,
  • sektor publiczny,
  • instytucje naukowe;

można dobierać analizy spośród:

  • Fraud detection models,
  • Modeli ryzyka niewypłacalności,
  • Credit scoring,
  • Modeli Churn’owych oraz przeciwieństwa modeli Churn’owych;

Rzetelne Data Mining w biznesie, sprawdzalne i powtarzalne metody dają pewność uzyskania niezaprzeczalnych informacji o kondycji przedsiębiorstwa. Dzięki przejrzystym raportom można je prezentować w gronie pracowników czy też na spotkaniach branżowych.

Pomoc specjalistów BioStat® w zakresie analizy danych i prognozowania na temat przyszłości firmy to nie tylko analiza danych, ale także odniesienie się do zjawisk społecznych i gospodarczych, bez którego nie można by konstruować odpowiednich wniosków i osądów dotyczących przyszłych działań.

 

Analizy danych a gwarancja jakości

Działania zespołu analityków BioStat® są rekomendowane przez największe firmy i korporacje z dziedzin takich jak: farmacja oraz medycyna, sprzedaż i marketing, finanse i kredyty, instytucje świata naukowego i publiczne. Szybkie wykonanie usług w zakresie analizy danych oraz stały kontakt z wykonawcą na podstawie elastycznej współpracy zapewnia realizację projektów na najwyższym poziomie.

 

Sprawdź ofertę BioStat® i przekonaj się jak szybko możemy zrealizować Twój projekt.

Poznać klientów

Jeśli masz wątpliwości dotyczące tego czy Twój klient jest lojalny w stosunku do Twojej firmy, obawiasz się nadużyć z jego strony, bądź chcesz sprawdzić jak Twoje produkty i usługi przetrwają potencjalny kryzys w branży, powinieneś sprawdzić możliwości, jakie niesie ze sobą analiza danych.

 

Czym są kompleksowe informacje

Informacje pozyskane w trakcie wielopoziomowych analiz to tysiące danych liczbowych o zróżnicowanym charakterze. Dokładna analiza danych pozwala na:

  • reorganizację kadrową przedsiębiorstwa,
  • wdrożenie nowych planów sprzedażowych,
  • zaplanowanie lepszych metod reklamy,
  • prognozowanie lojalności klientów i potencjalnej migracji do innej firmy,
  • przewidywanie wzrostów i spadków sprzedaży produktów i usług.

Odnosząc się do zjawisk społecznych, sytuacji w branży a także aktualnych zdarzeń gospodarczych, odpowiedni eksperci przeprowadzają analizy danych, wcześniej uporządkowanych i ustrukturalizowanych.

Za pomocą zaawansowanych pakietów statystycznych R oraz SPSS, a także oprogramowania informatycznego informacje na wielu poziomach są przetwarzane. Dobierany jest odpowiedni model analityczny dostosowany do celu badawczego.

W kolejnym etapie analiza danych polega na prognozowaniu i tworzeniu modeli symulacyjnych z uwzględnieniem zjawisk socjologicznych oraz ekonomicznych. Na podstawie zgromadzonych wniosków z badań analitycznych można budować nowe plany strategii rozwoju przedsiębiorstwa i umacniać pozycję firmy na rynku.

 

Zorganizowana strategia

Najlepsze strategie przeprowadzania analizy danych posiadają zorganizowane zespoły agencji badawczych, takich jak BioStat®. Która działa na polskim i zagranicznym rynku z sukcesami od 15-stu lat. Ich projekty są rekomendowane przez liderów z branż takich, jak: medycyna, farmacja, instytucje życia publicznego, organizacje zrzeszające naukowców, FMCG a także sektor finansowo-kredytowy i marketingowo-sprzedażowy.

Specjaliści z dziedziny ekonomii, matematyki stosowanej, biostatystyki, bioinformatyki, biologii i marketingu z zespołu BioStat® opracują dla Państwa rzetelne analizy danych, z 12-miesięczną gwarancją. Zobacz, co mogą zrobić dla Twojej firmy.

 

Wiele razy zdarzyła Ci się sytuacja, że jako specjalista byłeś wzywany do domu pacjenta, jednak sytuacja nie wymagała Twojego przyjazdu? Pacjenci nie mogą się dostać do Ciebie, jednak pilnie potrzebują skonsultować swój stan zdrowia? Idealnym rozwiązaniem w tego rodzaju sytuacjach są konsultacje lekarskie online.
 
Coraz częściej spotykane

Coraz częściej możemy się spotkać z możliwością konsultacji lekarskich online w dużych sieciach medycznych. Lekarze rzadkich specjalizacji, którzy nie są w stanie przyjąć tylu potrzebujących pacjentów ile wymaga sytuacja, mogą wdrożyć swoje usługi online. Dzięki temu rozwiązaniu pacjentom będzie łatwiej skontaktować się z lekarzem, oddalonym często o setki kilometrów od miejsca ich zamieszkania.

Konsultacje lekarskie online to także dobre rozwiązanie dla Polaków przebywających na emigracji, a ceniących sobie jakość i poziom usług polskiej medycyny. Dzięki sieci można wdrożyć wizyty online dla Polonii, aby konsultować przypadki zdrowotne Polaków mieszkających za granicą. Będzie można także prowadzić wsparcie dla rodzin pacjentów, którzy nie są w stanie zrozumieć trudnych zagadnień medycznych w języku angielskim (lub innym), a chcieliby dowiedzieć się, co dolega ich bliskim.
Możliwości Internetu ograniczone są w niewielkim stopniu, jak dotąd specjaliści mogą:

  • Prowadzić konsultacje lekarskie dzięki czatom i rozmowom,
  • Konsultować przypadki medyczne online i rozwijać swoją wiedzę, dzięki e-Konsyliom,
  • Prowadzić diagnostykę pacjentów,
  • Prowadzić przychodnię w sposób zdalny,
  • Wystawiać e-Zwolnienia i e-Recepty.

Konsultacje lekarskie online to sposób na podniesienie konkurencyjności gabinetu, a także możliwość na sprowadzenie nowych pacjentów zainteresowanych e-Usługami medycznymi. Nowi odbiorcy usług medycznych, którzy będą zadowoleni z e-Konsultacji, mogą z czasem pojawić się w gabinecie.

Zapotrzebowanie na usługi online rośnie w każdej branży. Pacjenci oczekują innowacyjnych rozwiązań w medycynie, a oprogramowanie Medfile® wraz z rozwiązaniami dostępnymi w telemedycynie sprawia, że Twój gabinet odpowiada na zapotrzebowanie zmieniającego się społeczeństwa.
 
Dla pacjenta

System konsultacji online jest wyjątkowo wygodny dla pacjenta, ponieważ z poziomu e-Konta pacjenci mogą prowadzić Dziennik Monitorowania Leków oraz mieć dostęp do własnej kartoteki. Tego typu rozwiązanie zwiększy komfort i bezpieczeństwo pacjentów, którzy zawsze będą mogli zajrzeć do swojej dokumentacji medycznej.

Profesjonalne narzędzie badawcze

Dobre narzędzie badawcze do przeprowadzenia badań opinii wymaga przygotowania pod kątem merytorycznym, technicznym oraz dostępu do osób, dzięki którym możliwe będzie zrealizowanie badania. Aby zrealizować badanie opinii w komfortowych warunkach i na dużej grupie respondentów, mamy dla Ciebie propozycję doskonale przygotowanego panelu badawczego. Jeden z największych w Polsce panel konsumencki, zrzeszający ponad 50 tyś. osób, umożliwi Ci sprawną realizację badań w dowolnej branży i tematyce.

 

Łatwe i szybkie wykonywanie badań

Panel badawczy umożliwia tworzenie zarówno prostych jak i rozbudowanych kwestionariuszy badań. Dostępne do wykorzystania, w trakcie projektowania ankiet szablony, ułatwią pracę nad przygotowaniem odpowiedniego formularza ankiety. Ewentualne pojawiające się błędy w ankietach zostają zniwelowane dzięki unikalnemu systemowi tworzenia walidatorów, który weryfikuje wprowadzane dane. Informacje dotyczące różnego rodzaju jednostek danych zostają sprawdzone. Dzięki tym rozwiązaniom tworzone poprzez panel badawczy ankiety charakteryzuje wysoka profesjonalność merytoryczna i techniczna. Kreator daje możliwość wprowadzania pytań badawczych i wyboru odpowiedzi do formularza:

  • jednokrotnego i wielokrotnego wyboru,
  • list wyboru,
  • list rankingowych,
  • pytań otwartych.

 

Do ankiet wykreowanych w panelu badawczym można dodać elementy audiowizualne. Sprawiają one, że ankieta jest bardziej atrakcyjna i przystępna dla respondenta.

Ciągły stan realizacji badania jest możliwy, dzięki bieżącej analizie gromadzonych danych. Dzięki modułowi analizy próby i wprowadzeniu założeń dotyczących docelowej grupy badawczej, badanie zostanie zamknięte po zrealizowanej liczbie ankiet na wskazanej próbie o określonych cechach demograficznych. Zamknięcie systemu dla panelistów kwalifikujących się do założonej grupy, pozwoli uniknąć wypaczenia wyników.

Szybkie dotarcie do celowej grupy odbiorców o charakterystycznych cechach społeczno-demograficznych tj.: wykształcenie, płeć, czy też preferencje zakupowe, aby zakomunikować o badaniu, jest także możliwe w panelu badawczym Badanie-Opinii.pl. Potencjalnych respondentów można poinformować o badaniu na kilka metod: poprzez wiadomość mailową (z linkiem przekierowującym do badania); za pomocą powiadomień typu Push, które wyświetlą się w urządzeniu mobilnym respondentów, po pojawieniu się kolejnych ankiet do wypełnienia; dzięki wiadomościom SMS z informacją o ankiecie, przez informację z linkiem na fanpage’u w portalu społecznościowym.

Paneliści którzy są zmotywowani do aktywnego działania w panelu badawczym, będą wypełniać ankiety sprawnie i szybko. Respondenci otrzymują punkty za każdą wypełnioną ankietę. Paneliści mogą wymienić zdobytą pulę punktów na gotówkę. Zintegrowany panel badawczy z systemem płatności online udostępnia transfer pieniędzy na konto panelisty. Motywacja tego typu jest najlepszym rozwiązaniem dla zgromadzenia jak największej ilości danych w szybkim czasie. Użytkownik panelu badawczego dostaje również punkty za polecenie badań na portalach społecznościowych. Jeżeli użytkownik chce zaprosić znajomego do wypełniania ankiety w panelu badawczym, może wysłać do niego link polecający. Założenie konta przez osobę zaproszoną i jego wypełnianie ankiet skutkuje dodatkowymi punktami dla osoby zapraszającej.

 

Mobilność na czasie

Ankietyzacja z urządzenia mobilnego jest najwygodniejszą metodą dla respondentów na wypełnianie formularza. Paneliści mogą uzupełniać dane w dowolnym miejscu i czasie np. jadą autobusem lub czekając w kolejce do lekarza. Najnowsze rozwiązania IT wprowadzone do panelu Badanie-Opinii.pl pozwalają na obsługę aplikacji ze smartfona z systemem Android. Wygodne korzystanie z aplikacji, bez konieczności włączania urządzeń stacjonarnych pozwala pozyskać więcej panelistów chętnych do wypełniania formularzy.

 

Realizuj badania opinii w Internecie, nawet w ciągu 24h. Przekonaj się, jak łatwo i szybko gromadzić dane dzięki panelowi badawczemu Badanie-Opinii.pl

Sposoby w jaki prowadzimy badania rynku się zmienia.

Przemysł badawczy rozwija się wraz z postępem technologicznym, takim jak telefony komórkowe, które pozwalają na prowadzenie badań panelowych i gromadzenie danych łatwiejsze i szybsze niż w przypadku tradycyjnych badań telefonii stacjonarnej. Ale jedną ważną rzeczą do zapamiętania jest to, że dane są tak dobre jak Twój panel.

Czym jest Panel badawczy?

Badanie panelowe to metoda wielokrotnego zbierania danych, od wcześniej zrekrutowanych osób. Osoby te na ogół dostarczają danych demograficznych, domowych i behawioralnych, które mogą ułatwić prowadzenie przyszłych badań. Technologia, przede wszystkim Internet, przekształciła metodologię badań panelowych poprzez łatwość, z jaką możemy uzyskać dostęp do większej liczby respondentów. Badania panelowe dają wiele korzyści dla firm, w tym szybszą zmianę sytuacji, wyższe wskaźniki uczestnictwa i oszczędności kosztów. Dane ilościowe mogą dostarczyć firmom wgląd w ceny, efektywność i projekcję sprzedaży ich produktów lub marki.

Dlaczego panel badawczy jest ważny?

Budowanie panelu badawczego wysokiej jakości jest bardzo ważne, ponieważ od niego zależą Twoje dane. Dzięki panelowi badawczemu, możesz zbudować bogate profile swoich członków, które pomogą Ci zapewnić, że raportowanie zapewnia wysoką jakość odpowiedzi. Jeśli chcesz uruchomić nowy telefon komórkowy, chciałbyś dotrzeć do panelistów, którzy są zainteresowani telefonami komórkowymi i technologią, aby uzyskać bardziej świadome odpowiedzi. Dodatkowo, dobrze zarządzany panel prerekrutowanych respondentów pozwala na szybsze udzielanie odpowiedzi, ponieważ uczestnicy wykazali zainteresowanie udziałem w ankietach, dołączając do panelu.

Jak rekrutować do panelu badawczego?

Korzystamy z wielu różnych kanałów rekrutacji członków, którzy będą aktywnymi uczestnikami naszego panelu badawczego. Ten, który uważamy za najbardziej efektywny, odbywa się za pośrednictwem Internetu, a konkretnie poczty elektronicznej i mediów społecznościowych. Po zwerbowaniu członka, wypełniamy krótką ankietę z informacjami o profilu, które wykorzystujemy do lepszego zrozumienia grupy docelowej.

Zbuduj swój własny Panel Badawczy czy kupowanie Bdania?

W przypadkach, gdy Twoi klienci są uważani za niszę, sensowne jest zainwestowanie czasu w budowanie własnego panelu respondentów online. Choć oczywiście wymaga to większego wysiłku niż korzystanie z usług zewnętrznego dostawcy paneli („wynajem”), jakość respondentów jest ogólnie wyższa w panelach rekrutowanych samodzielnie, a w dłuższej perspektywie koszt jest tańszy niż korzystanie z usług zewnętrznych dostawców dla wszystkich inicjatyw badawczych rynku.

Rozumiemy znaczenie badań panelowych i panel konsumencki. Zapewniamy siłę dla Twoich badań dzięki dużej próbie. Rozumiemy naszych klientów i ich potrzeby i odpowiednio udzielamy odpowiedzi.

Przykład badań panelowych

Weźmy przykład, aby zrozumieć, w jaki sposób badania panelowe są prowadzone na poziomie organizacyjnym i w jaki sposób pomagają one uzyskać znaczące spostrzeżenia.

W badaniach rynkowych najczęściej stosowanym panelem są panele konsumenckie. Ten typ panelu jest wykorzystywany przez organizacje w celu zrozumienia psychologii kupującego/klienta, osobowości i nawyków zakupowych, które rozciągają się na rodzaj produktu/usługi, cechy i wpływ czynników kosztowych. Zazwyczaj wykorzystywane w jakościowych badaniach rynkowych, paneliści są zazwyczaj lokalizowani i pozyskiwani z określonych regionów geograficznych i rzadko są uogólniani.

Weźmy hipotetyczny przykład, w którym, powiedzmy, Apple zamierza zrozumieć zakres ulepszeń lub

Zalety badania panelowego:

  • Wskaźnik odpowiedzi na badania jest zwiększony, ponieważ członkowie panelu chętnie zapisali się do udziału w procesie badawczym.
  • Różne aspekty danego tematu mogą być omawiane z członkami panelu, w przeciwieństwie do innych metod badawczych, w których pojedynczy temat musi być omawiany w danym czasie. Dzięki temu badania panelowe są efektywne i tańsze.
  • Panel składający się z dużej liczby uczestników ułatwia marketerom rejestrowanie zmian zachowań na tle demograficznym ze względu na różnorodność członków panelu.
  • Wyłapywanie lepszych szczegółów w spostrzeżeniach z badań panelowych jako członkowie panelu mają bardziej wyrafinowane rozumienie tematu badania, ponieważ są oni profilowani, sprawdzani i zatwierdzani podczas rekrutacji.

Zapraszamy do zapoznania się z panelem firmy Biostat – badanie-opinii.pl.

Jak rozumieć kompetencje?

Kompetencje to wszystkie cechy i zdolności pracowników, które pozwalają im na rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków. W bezpośredni sposób przekładają się one na rozwój firmy i stopień realizację strategii przedsiębiorstwa. Kompetencje możemy podzielić na:

  • Merytoryczne (wykształcenie, kursy, zdolności i umiejętności, doświadczenie)
  • Osobowościowe (cechy osobowe, sposoby komunikacji, cele w życiu, wartości)

Odpowiednie kompetencje pozwolą nie tylko pracownikom realizować się w podejmowanych na konkretnym stanowisku zadaniach, ale także będą sprawiały, że praca wykonywana przez nich będzie bardziej efektywna, a wytworzone rozwiązania okażą się najlepszej jakości.

 

 

Zarządzanie kompetencjami

Zarządzanie zasobami ludzkimi to przede wszystkim umiejętność odpowiedniego wykorzystania kompetencji zatrudnianych pracowników. Z jednej strony musimy mieć na uwadze samopoczucie pracowników, z drugiej wymierne wyniki i zyski dla naszej działalności. Jedno i drugie można osiągnąć dzięki odpowiedniej organizacji pracy. Pracownicy pracują znacznie efektywniej na stanowiskach odpowiadającym ich kompetencjom, jednocześnie przyczyniając się bezpośrednio do rozwoju firmy. Aby odpowiednio dysponować posiadanymi zasobami ludzkimi warto regularnie przeprowadzać badania kompetencji.

 

 

Korzyści z badań kompetencji:

  • Zmniejszamy wpływ osobistych czynników na odpływ pracowników (każdy jest w odpowiednim miejscu i pracuje zgodnie ze swoimi uzdolnieniami i możliwościami)
  • Jesteśmy w stanie z łatwością powołać ściśle współpracujące zespoły o uzupełniających się kompetencjach
  • Poznajemy realne potrzeby związane z kwestią szkoleń i coachingu
  • Przy rekrutacji otrzymujemy narzędzie do wstępnego wdrożenia nowych pracowników
  • Uzupełniamy dane przydatne we wszelkich badaniach i procesach ewaluacji

 

 

Podręczne narzędzia dla badań kompetencji

Zdalne badania kompetencji nie wymagają poświęcania dużej ilości czasu i innych zasobów ze strony pracodawcy. Z pomocą odpowiedniego oprogramowania jesteśmy w stanie samodzielne zaprojektować badanie nawet, jeśli obsługa komputera nie jest naszą najmocniejszą stroną. Dzięki odpowiednim modułom dostosujemy badanie do diagnozowania pracowników różnych szczebli, a także wskażemy wagę interesujących nas u pracowników cech według własnych preferencji. Wyniki badań korzystających z połączenia internetowego dostępne są natychmiast w postaci procentowego wyniku dopasowania lub, jeśli potrzebujemy większej ilości szczegółów, jako diagramy ujmujące wartości poszczególnych cech.

 

 

Zalety zdalnej rekrutacji

W przypadku rekrutacji cały proces może odbyć się na odległość, unikniemy straty czasu na pracowników, którzy i tak nie odnaleźli by się na wakującym stanowisku, a także zaoszczędzimy na całym procesie związanym z przeprowadzaniem rekrutacji standardową metodą (CV, rozmowa kwalifikacyjna).

 

Statystyki medyczne biją na alarm w odniesieniu do stanu zdrowia Polaków. Choroby cywilizacyjne, zaburzenia psychologiczne, psychiatryczne i społeczne dzieci i młodzieży napawają obawą, że wyrasta pokolenie ludzi niezdolnych do prawidłowego funkcjonowania w dorosłym wieku. Warto obserwować te trendy za pomocą prowadzonych statystyk medycznych i w odpowiednim czasie wdrożyć działania na rzecz poprawy sytuacji.
 

Zdrowie to podstawa

Zdrowie należy do najważniejszych wartości w życiu człowieka. Utrzymanie zdrowia w dobrym stanie oznacza dbanie i pracę nad złymi nawykami, które pomimo generowanej na krótką metę przyjemności, przysparza również kłopotów w dłuższej perspektywie. Nie nad wszystkim pacjenci mogą sprawować kontrolę i podejmować działania w każdej sferze: zastępy lekarzy i innych pracowników opieki medycznej pracują nad tym, by żyło się lepiej i bezpiecznej. Jednak aby konkretna terapia mogła zostać zastosowana u pacjenta musi najpierw zostać sprawdzona. Baza lekarzy Medfile® EDM, to odpowiednie narzędzie za pomocą którego można dotrzeć do potencjalnych odbiorców, którzy chętnie skonsultują nowy produkt i wydadzą o nim opinie.
 

Produkt to nie wszystko

Niezależnie od tego, jak dobrze przygotowuje się jakiś preparat do wyjścia na rynek, nawet na etapie po uzyskaniu odpowiednich atestów i dopuszczeń wciąż może on wymagać ulepszeń i dostosowywania choćby dotyczącego odpowiedniego opakowania. Baza lekarzy daje sposobność skutecznego dotarcia do 7 tysięcy specjalistów, a w tym:

  • lekarzy rodzinnych,
  • stomatologów,
  • psychiatrów,
  • ginekologów,
  • pediatrów,
  • chirurgów,
  • internistów,
  • kardiologów,
  • ortopedów,
  • dermatologów,
  • okulistów i lekarzy wielu innych specjalizacji.

Niezastąpiona będzie tutaj skuteczna reklama na stronie głównej i możliwość bycia partnerem projektu Medfile® EDM, dzięki któremu specjaliści prowadzą Elektroniczną Dokumentację Medyczną Pacjentów, a w tym:

  • historię zdrowia i choroby pacjentów,
  • wystawiają e-Recepty i e-Zwolnienia,
  • dodają załączniki w postaci badań diagnostycznych i zdjęć RTG,
  • prowadzą dokumentację medyczno-prawną zgodną z przepisami RODO,
  • zalecają leki i produkty medyczne w terapii w oparciu o kodyfikację ICD-9/10,
  • mogą błyskawicznie rejestrować pacjentów na wizyty, także za pomocą aplikacji kieszonkowej.

 

Statystyczna pomoc

Żeby móc mówić o rzetelnym, oddającym skomplikowaną rzeczywistość badaniu rynku medycznego, musimy zgromadzić duże ilości bardzo zróżnicowanych danych. Baza lekarzy posiadająca dostęp do specjalistów:

  • o zróżnicowanym trybie pracy,
  • z różnych regionów Polski,
  • pracujących w różnych typach placówek,
  • zajmujących się pacjentami w różnym wieku;

jest jednym z najbardziej rozbudowanych i kompleksowych centrów informacji o specjalistach, do których można dotrzeć z produktem.

Zgromadzone dane należy poddać skomplikowanym procesom analiz statystycznych oraz zinterpretować wykryte relacje i tendencje. Placówkom zwykle brakuje nie tylko czasu i zasobów, ale również odpowiedniego doświadczenia. Na szczęście badania można zlecić zewnętrznym firmom statystycznym, takim jak Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®, których udział w procesie jest gwarancją rzetelności.
 

Statystyka medyczna

Dzięki stosowaniu najnowszych metod i technik, zewnętrzni specjaliści co roku wykonują dla przemysłu medycznego wiele różnych rodzajów badań, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju stanu wiedzy medycznej oraz szerokiego udostępniania innowacyjnych rozwiązań. Statystyka medyczna pozwala gromadzić informacje na temat terapii nie naruszając jednocześnie tajemnicy lekarskiej. Dzięki niej uzyskujemy obraz choroby w skali makro, a także szczegółowy wpływ zastosowania danej terapii bądź leku. Takie dane pozwalają dopasować najpopularniejsze dawki, opracować inne wersje aplikacji składników czynnych lub ponownie przemyśleć skład preparatu pod kątem dostosowania do nowej potencjalnej grupy odbiorców.
 

Blisko pacjenta

Statystyka wspiera również marketing medyczny, który w dużej mierze opiera się na analizach opinii i satysfakcji pacjentów, które stanowią odrębną dziedzinę badań w statystyce medycznej. Dostosuj swoje produkty do wymagań specjalistów i pacjentów, stwórz odpowiednie konteksty dla platformy na której pracują lekarze i rozwijaj razem ze specjalistami polską medycynę!

W szczególności dotyczy to leków dostępnych bez recepty: w świecie natłoku informacji nie wystarczy już tylko wypuszczenie na rynek dobrego produktu. Oprócz tego musi pojawić się odpowiednia promocja preparatu, która pozwoli potencjalnym klientom na zapoznanie się z produktem. Statystyka medyczna łącząca wiedzę ekonomiczną i marketingową jest w stanie wskazać najskuteczniejsze sposoby promowania dla konkretnych usług i produktów.
 

Standardy współpracy

Baza lekarzy pozwoli Ci zwrócić uwagę na rzecz działań marketingowych w przestrzeni medycyny. Niezwykle istotna jest znajomość wewnętrznych uwarunkowań związanych z branżą medyczną. Standardem jest również ścisła współpraca na każdym etapie tworzenia projektu badawczego jak i przekazu marketingowego. Dzięki bazie lekarzy zapewnisz sobie odpowiednią przestrzeń dla Twoich potrzeb i wymagań. Dla obu stron najistotniejsze jest stworzenie warunków, które pozwolą na wartościowy rozwój badania i jego finalny sukces – zdrowie pacjenta.